Magazin

Da, știu ce vrei să zici! Vineri, de exemplu, după o foarte lungă și tensionată perioadă în care principala încercare a fost un fel de test de răbdare, am pus mâna pe telefon, am zis cui trebuia să zic ceea ce trebuia să zic, am mai zis una alta doar așa, să nu zic că nu le-am zis, am făcut ce am avut de făcut și am plecat.
M-am tuns, coafat, pensat, una alta după toată povestea asta și gata! Ca prin minune nu mai arătam ca ciulinii Bărăganului, ci ca un Luminiș de Codru Verde :) Pe la Lacul Morii am sărit în 41, ca să mă duc la Sir să-mi cumpăr geantă nouă. Deloc scumpă, dar foarte frumoasă, ca o noapte senină și lungă de iunie. Și utilă. În tramvai, un țigan cu acordeon cânta muzică franțuzească așa de frumos, încât mi-au sclipit ochii în cap, când am dat de focul din ochii lui. Instantaneu am zâmbit un zâmbet care l-ar fi făcut și pe Arhimedes să roșească, pentru că a ieșit gol pe stradă strigând Evrika! și instantaneu mi s-a deschis portofelul, iar flurturi roz mi-au zburat de acolo, și s-au așezat pe umerii lui    



“Wherever you go, go with all your heart.”, zice Confucius.

Mai ales atunci când te duci la Dracul! Mai ales atunci când te duci la Dracul, trebuie să ai la tine toate inimile tale: cea din cap, cea dintre țâțe, cea din pântec, cea de la sud de pântec și cea din tălpi.
Bunăoară, eu trăiesc foarte confortabil în Raiul Propriu din Mintea Personală, dar câteodată mă îndeamnă Inima din Dinți, să dau o raită prin vecinătăți, să văd ce schimb de Experiență aș putea să fac cu cei din Raiul Propriu din Mintea Lor, deoarece câteodată îmi imaginez că mi le-am imaginat deja pe toate, imaginabile și neimaginabile, și atunci mă încearcă angoasa, deoarece cea mai neplăcută experiență este să le știi pe toate.
Ies de fiecare dată cu gândul la Personajul Principal din Punguța cu doi Bani, dar la revenire nu-mi iese întotdeauna prada ca în poveste. De cele mai dese ori mi s-a întâmplat să am în tolbă doar niște pietre și cărbuni....iar eu m-am săturat deja să le cioplesc, șlefuiesc, lustruiesc, înșir, montez, deoarece în Raiul Propriu din Mintea Personală, afacerea cu bijuterii de lux nu este o afacere :)
Iar aliajele pentru Excalibur, Armură, Scut și Coif sunt extrem de rare, iar ca să le găsești trebuie să pătrunzi până dincolo de cuvinte lipsite de înțeles, cum ar fi: inimă, minte, rai, poveste, trup și suflet

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)