În realitate

E încă întuneric, plouă sau a plouat, nu știu, aerul e rece și fereastra de la camera mea e deschisă. Stau și îmi beau cafeaua, citesc una alta pe net și cineva trece prin față pe la Mega, fluierând o melodie de primăvară
Ce fain! Ziua de azi pe facebook e amintirea ce probabil mi se va derula prin minte în clipa de dinaintea morții mele
E ziua când m-am împrietenit cu un prieten, ziua când am zâmbit, când am râs, am ascultat un cântec frumos și am șeruit gustul acestei lumi, condimente și mirodenii, sărat, piperat, dulce, amărui, acrișor, acidulat, efervescent, pufos, onctuos, ud, umed, aerat, omogen și color...
Zice Mark Twain că “The two most important days in your life are the day you are born and the day you find out Why.”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie