joi, 10 noiembrie 2016

Contact

Când îi urezi unui cuiva ”noapte bună, vise plăcute”, nu e ca și cum ai aștepta să se întoarcă urarea asta asupra ta înzecit, însutit, înmiit, așa cum se întoarce gândul imediat după ce a trecut prin tezaurul Băncii Universale de Unde, Vibrații, Muzică și Arte
Și totuși, m-am întâlnit în vis cu Necunoscuta. Chipul îi era pictat pe față, iar pe fața ei nu era doar machiaj. Fața ei nu era doar culoare, nu era un desen, un grafitti, un mozaic sau un puzzle. Era însăși imaginea Artei, a Creației
A fost suficientă doar o simplă și sinceră apreciere din partea mea, pe care am ales s-o exprim, nu s-o tac. Foarte frumos, i-am spus. Îmi plac enorm, și Conceptul și Execuția
Noroc cu junghiul din omoplatul drept, cu care m-am pricopsit de la aerul condiționat și care mă scoală în fiecare dimineață la aceeași oră, fie vară fie iarnă, că altfel Necunoscuta ar fi reușit să-mi scoată prin ochi, Plăcuțele de la Sinaia.
Visul acesta este despre cult, spirit și atitudine, oare ce o fi așa dificil de descifrat?!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu