Paquet

Mă bâzâia un gând grijă. Mă bâzâia ca un ţânţar. Ciupeşte-mă, n-ai decât! Oricum nu-mi foloseşti la nimic, câtă vreme nu mi-am făcut niciodată griji în ceea ce mă priveşte, filosofia mea de viaţă fiind "aşa, şi?" :) Şi dacă tot mâ bâzâi cu aerul ăsta de deşteptare, la ora patru dimineaţa (trei, după soare) trebuie să ştii că eşti demn de o soartă mai bună. Bâzâie pe altcineva, te rog. Pe altcineva care are mai multă nevoie de tine. Eu m-am deşteptat deja. Mă culcasem şi adormisem deşteaptă gata :)
Mi-am făcut cafeaua, am aruncat un ochi pe facebook, acolo unde reuşesc să-mi las grijile în ordine, mi-am pregătit un sanviş, 2-3 bomboane de ciocolată şi un măr şi am plecat. Într-o excursie. În epicentrul cuvântului. Scopul deplasării, scuza mijloacelor. De trai :)
Băi, deci, ştii de ce întotdeauna "aşa, şi?", dar întotdeauna? Pentru că m-am născut fără griji, toate grijile mele lăsate în ordine pe facebook, fiind doar de amorul artei, îndrăgostită de cărţile pe care le-am cetit, vorba lui Eliade ( :P ), de muzica pe care o aud, de filmele pe care le văd şi de hainele pe care le ating, îmbrăcându-le. Şi de oamenii de dincolo de cronologii. Nişte oameni fabuloşi, pe care i-am distribuit în roluri epopeice, construite în mintea mea la pachet cu scena şi decorul de lux.
Şi cortina. Dincolo de care, câtă vreme iubirea este distribuită în rolul principal, se poate juca orice fabulă. Cu boi, cocoşi, tauri, berbeci, şerpi şi alte semne zodiacale :)


Şi Lei :)




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica