La pas

Anul trecut pe vremea acaesta n-am cheltuit nici un leu! N-am cumpărat nimic. Şi nu că nu am intrat prin magazine, fiindcă am intrat. Şi chiar am găsit câteva chestii care mi-ar fi plăcut şi mi se potriveau, dar m-am abținut. Acolo unde nu m-aş fi abținut, nu am găsit ce căutam :) Acum am un sentiment de sărbătoare, văzând banii din portofel. De parcă i-aș fi găsit pe stradă.
În schimb azi, pe când netezeam piesa vestimentară achiziționată în ajun și meditam la faptul că un pic de dantelă n-a omorât pe nimeni, ca feminin al lui Dante, evaluam prețul plătit ca rezultat al reducerilor de sezon. Am plătit :)
Aș fi putut să jur că pe lângă broderia spartă, dantela aplicată și croiala în evantai, pata de culoare de pe foaia de pânză albă din bumbac, erau niște buchete de flori! Când, ce să vezi, erau mai degrabă niște creații de ordinul arahnidelor. Iată, dar, cum s-a adeverit visul meu de acum ceva nopți, visul unde eram o fată "Harry Potter" și mă jucam vâjhaț :) Cu deosebirea că mătură zburătoare era un mop de înaltă tehnologie, iar mingea zburdalnică era un șarpe alb :)
Factual :)



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie