duminică, 25 septembrie 2016

Înțeleptciunea intelectului

Mda, am avut și eu etapa mea de Buddha :) Cam de 40 și de ani. Spre 50. Acum doar burta îmi mai amintește de Buddha. Și gușa. Firesc, Dorian Grey a fost un fel de Tom și Jerry. În realitate, imediat după ce am bifat ca fiind îndeplinită fiecare dintre cerințele de mai jos, am sfârșit privindu-mă în oglindă și vâzându-l pe Doamne Doamne. Am întrebat:
-Doamne, cât costă ora de atotputernicie?
-Nu știu, mi-a zis. Stai să fac un calcul....9 lei 58 de bani și trei în perioadă.
-He, insuficient, Doamne! Ora de tuns la Beauty District în Calea Victoriei costă 156 de lei. Minus c/val unei căni cu ceai de fructe de pădure din partea casei. Ca să am mâine dimineață temă de gândire atunci când o să stau pe budă.
Update-ul de dimineață :)
M-am decis că îmi place mai mult Gânditorul nostru decât Buddha lor. Are așa, o alură de StatuPalmăBarbăCot. Plus că-mi dă gâdilici la buricele degetelor atunci când număr bancnote de 200 de roni. Că de unde atâția lei pe aceste plaiuri?
În altă ordine de idei, cât de tâmpit să fii ca să-ți desenezi fețe zâmbitoare pe genunchi? Atât!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu