Zodia Leului

Am văzut aseară, la Paramount Channel, ”Umbra și întunericul”, un film al cărui titlu m-a dus cu gândul la o posibilă poveste cu și despre Supranatural. Acțiunea se petrecea în Africa, iar personajele principale erau africani angajați de o companie de construcții americană, al cărul acționar principal era irlandez, aflată în competiție cu alte companii europene, în construcția unui traseu de cale ferată, fix cu 100 de ani înainte de a fi fost lansat filmul.
1896.
Cam așa cum am văzut că s-au petrecut lucrurile la construcția tronsonului tramvaiului 41, pe când era Băsescu primar general și a Magistralei de Metrou Râul Doamnei-Eroilor, începută pe când era Băse președinte.
Umbra și Întunericul erau doi Lei devoratori de oameni. Atacau ziua, atacau noaptea, făceau măcel printre oameni, fără nici o noimă. Cu atât mai mult cu cât localnicii vorbeau despre ei ca despre niște demoni. Nu aveau nici o șansă în confruntarea cu cei doi Lei! Parcă eram eu care dădeam iama prin castronul cu floricele, pe care le devoram nu pentru că îmi era foame, nu ca să mă hrănesc, ci pentru că îmi plac.
Bineînțeles că orice naș își are nașa, un fel de idee fixă motivațională, astfel încât în final, Leii au ajuns împăiați într-un muzeu din Statele Unite, construcția a fost finalizată, iar eu mă gândeam să filmul paralelorealist al societății de azi, una în care Leii continuă să devoreze oameni, cu diferența că acum nimeni nu mai construiește nimic, fiind ocupați să-i vâneze. Pe Leii devoratori de oameni :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica