joi, 11 august 2016

Uitare

Treceam azi pe lângă DIICOT. Care de televiziune, reporteri opăriți și bătuți în cap de soare, antene erecte și avide de informație șocantă.... Ziceam că treceam și eu pe acolo, trebuia să ajung unde îmi propusesem, un fel de întâlnire a mea cu mine însămi. În liniștea aia coclită a început să-mi sune telefonul..." love is in the Air"..… Alo, am zis râzând cu gura până la urechi de întâmplare. S-a auzit ceva la televizor?

Purtată de aripile Întâmplării, pluteam pe strada ce uneşte Uniunea Arhitecţilor cu Ateneul Român, în drumul spre servici. "Ce are ea şi nu am eu?" se întreba vocea Deliei de undeva de jos, dintr-o boxă, de la o terasă de cafenea.
"SARCASM", am citit cu coada ochiului, răspunsul dat de Grafitti pe Zidul de pe strada Franklin. Benjamin Franklin.

Mă descotorosesc de lucrurile vechi, ca de propriile-mi bătrâneți

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu