miercuri, 17 august 2016

Scris

A venit, anunțată cu surle, trâmbițe și apa în piuă, a pus ochiul pe noi și a trecut. Ca furtuna din Tai-Pan, așa a fost valul acesta de caniculă întru extazul populației, care însă a dat din ea ce-i mai bun, ca să pară ca a fost agonie.
Ne pregătim pentru ieșirea din Matrix. Își amintește cineva cum am intrat? Că poate nu mai vreau să ies, poate că a început să-mi placă, să mă simt ca în Nobila Casă.

Eu nu aș sfătui pe nimeni să citească, doar pentru că citind îți îmbogățești vocabularul. Este știut că vocabularul te ajută numai în micile clinciuri ale socializării. Marile izbânzi în arta negocierii au fost ale tăcerilor. Eu nu sfătuiesc pe nimeni să citească doar pentru a-și îmbogăți vocabularul, ci pentru izbânzi asupra cărora aleg sa păstrez tăcerea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu