sâmbătă, 27 august 2016

Roșu

Am început în perioada lunatică a civilizației de inimă roșie și față palidă. Am intrat în pachetul nou nouț de cărți de joc, într-o zi de luni, pe când omul alb învăța să meargă pe Lună. Ca Jolly Joker, mereu în plus, niciodată în mâna câștigătorului. Nu-mi amintesc, chiar nu-mi amintesc să fi învățat pe nimeni să-și otrăvească fântâna, să-și ardă proviziile, să se refugieze în munți, să-și atragă inamicul în zone mlăștinoase sau să plătească tribut.
Când nu mă căutai, mă găseai. Când aveai nevoie de mine, mă ascundeam. Ori toate acestea fiindcă deși puteam înlocui orice carte, de la opincă la vlădică, pândeam dispariția primului A.S. al pachetului, ca să pot declara război lu’ popa prostu’ :)
27. august. 2015
facebook :)





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu