Chip cioplit

La început, înainte de a avea, am fost. Abia apoi, după ce am fost, am început să am. Tot ce am avut, încă de la început, a fost de împrumut: de la primul scutec la cercei, nume și prenume, lapte, salam de Sibiu și șuncă de Praga, numărul matricol, cozile împletite, bentița, tema pentru acasă, notele din carnet, foaia matricolă, seria și numărul buletinului, nume, domiciliu, cod numeric personal, diplome, gheata de gips pe glezna luxată, jumătate de contract, întreg și locul de parcare. Emoții, amintiri, griji, stări, culori, sunete, vibrații, unde. Negație.
Abia apoi, după ce am avut tot ce se putea avea de împrumut, am început să reFiu dându-le înapoi sau înainte, până ce din tot ce am fost și am avut, am mai rămas un gând.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie