Plaja Cazino



Câteodată am senzația că trupul meu este o comisie de examinare. De fapt, nu de examinare, ci de audiție pentru umbre ce se cer a fi distrubiite în roluri de la principale la principiale, via princiare.  Normal că pentru selecția aceasta era necesar un trup zdravăn, viguros, altfel umbrele nemulțumite de rolul pe care le-au primit în comedia asta de-o viață, l-ar fi răpus. Cum să te răstești la mine spunându-mi ”te iubesc” în limba germană? Că te servesc cu un ”Ohne dich” de Rammstein imediat! Chiar dacă vrei să-mi vezi cardul de identitate, ca să te convingi că am 30 de ani doar de muncă.
Și că anul acesta mi-am refuzat până și visul de vacanță. Pentru că nici o vacanță de până acum nu a fost la fel de reușită ca cea din capul meu. Noroc cu prietenii mei imaginari, cu care joc poker pe dezbrăcatelea. De caractere  :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica