Luna lui Cuptor

Miros de smoală. Ora 00:00. Sunetele utilajelor se legau între ele într-un înșir-te mărgărite al Epilogului. Mă bucur că se termină cu șantierul de la metrou, dar tot nu mă pot izbăvi de regretul unei astfel de morți. 
Am adormit și n-am visat nimic. Cu o seară înainte ieșisem la Berăria H, unde am băut vin rose și am ascultat truda unui martinican de a-și construi show-ul pe un repertoriu împrumutat de la Bob Marley. Îmi părea oarecum rău de el. Nu voi înțelege de ce sau ce anume l-a condus spre alegerea celor mai proaste melodii, pentru că da, așa este, până și Bob Marley a avut melodii proaste. Adică, nu știu, parcă nu le-aș numi proaste. În definitiv pe mine ce anume m-a îndemnat să aleg vinul și nu berea... Băi, deci, cum mă inviți la dans, pe un ton de Get up, stand up: stand up for your rights! Get up, stand up: don't give up the fight!? Am renunțat! O viață întreagă am vânat astfel de luptători, care în final s-au dovedit a fi fost doar niște pokemoni. Măcar am predat ștafeta…
Miros de smoală. Ora 7:00. Sunetele utilajelor se legau între ele într-un înșir-te mărgărite al Epilogului devenit Prolog.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie