Concluzie

Și până la urmă, cel mai Sănătos detaliu al Nevăzutului, al Ființei Umane, pe care Dumnezeu, Viața, Cerul și Pământul sau poate Natura l-a creat la pachet cu Trupul Omului, cu Anatomia acestuia, cu Constituția lui, este Interesul.
Interesul este constant. Intuiția este în corelație cu mediul înconjurător, deci instabilă și, adeseori, impersonală. Sentimentul este ca o piftie. Ca să capete consistență, mai întâi dă în clocot :) Interesul este unul și bun. Una și bună, în situația mea: am nevoie de tine să fii frumos, atâta tot. Să fii frumos și să miroși plăcut tu pentru tine, ca să nu mai am eu interesul să strâmb din nas, ca Samantha, în ”Bewitched-Ce vrăji a mai făcut nevasta mea”:)
Ce să zic, mi-a luat ceva timp să ajung să-mi cunosc interesul! Asta e, mai bine mai târziu decât niciodată. Nu am putut să-mi fac din Religie o Profesiune de Credință. Din Marketing da :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica