luni, 11 iulie 2016

11.07

Abia ce terminasem să scriu cele câteva rânduri ale introducerii din postarea de pe facebook, că întrebarea pe care doamna ce părea venită dintr-o lume ce o credeam dispărută, mi-a fost un motiv suficient să las telefonul. O întrebare la care întâmplător am știut să răspund.
A urmat o discuție foarte plăcută și tonică, ce s-a lungit între strada Constantin Noica și Universitate. Ceva mai târziu, pe la Piața Romană, am avut parte de o tăcere la fel de plăcută și de tonică, în companiea celei de-a doua doamne de azi, ce părea venită dintr-o lume pe care o credeam dispărută.
Între cuvânt și necuvânt, am avut alte două întâlniri de-a dreptul mistice, despre care nu vă voi povesti, însă, deoarece v-am plictisit deja iubindu-vă fără interes, dar cu fantezie, vorba lui Carla's Dreams :)
”Nu aveți nevoie de telefon ca să vorbiți cu Dumnezeu. Vous n'avez pas besoin d'un téléphone pour parler à Dieu”, scria pe ușa de la intrarea în Biserica Rusă.
Poate că totuși este :)

Poate că Dumnezeu l-a inspirat pe inventatorul telefonului, pentru că voia să iasă din cartea de rugăciuni, dintre mormanele de osanale sforăitoare. Poate că avea nevoie de o ghidușie, ca să-și dezmorțească prin târg, oasele infinite :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu