sâmbătă, 6 februarie 2016

Back in business



Mă sculasem cu năzbâtia asta de gând în cap: „Creierul nu-și poate tăia singur unghiile.  Pentru asta are nevoie de ochi, mâini și, în situația când nu are un vecin creier metalurg care să-i împrumute o forfecuță, atunci de dinți”. Bineînțeles că mai întâi am zâmbit și abia apoi am lăcrimat. Doamne, de unde îmi vin mie gândurile astea? Și ce să fac cu ele? Recunosc, o vreme mi-a plăcut ideea că aș putea să fiu o nivelă a Domnului, dar parcă mi-ar plăcea o abordare mai domnească a comunicării. La radio ZU se vorbea despre primele doamne ale unor state de mari dimensiuni de pe harta desfășurată a globului pământesc. Din nefericire la cafenea nu mai aveau croasant, așa că m-am mulțimit cu un capucino.
Pe la prânz m-am ridicat, i-am spus doamnei că plec și chiar dacă nu m-a întrebat unde, i-am spus că plec să mă pup în fund. Dar bineînțeles că am mințit, aveam deja programare la service. Ultima vizită pe care o efectuasem la ITP, impuneau doar niște revizii aduse caroseriei. Motorul merge ca uns, carburant este din plin, amortizoarele în armonie cu sistemul de direcție și stilul de relaționare pe principiile bunei vecinătăți cu gropile și străchinile, plăcuțele de frână foarte eficiente, emisiile de noxe în atmosferă mai puțin poluante decât aere și fumuri de mironosiță.  Schimbătorul de viteze în mâna dreaptă, întotdeauna în mâna dreaptă, oglinzile sunt doar de dragul aparențelor, în realitate le-am înlocuit cu al 67-lea simț. Ulei de cea mai bună calitate, filtre noi,  iar banii, ciorapii și șapca ta sunt pe calorifer.
Cafea, apă tonică, vogue aroma menthol și loc de bună ziua la Azzurro.
Seară petrecută cu tuns, vopsit, mani, pedi, masaj, ochi, sprâncene și gând nou. Despre parodia pe tema ”cum mănâncă moliile din lâna de aur a argonauților, cu scopul metamorfozării acesteia prin metabolism, în pământ de flori pentru spațiile verzi ce și-au rezervat déjà dreptul să-și aleagă întru petrecere, cavalerii tristelor figuri de cartier…  


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu