Emoticon smile

„Ana e si ea femeie?” cu copy paste :)
Foarte, foarte inspirată această construcție lingvistică, inspirată la rândul ei de o discuție numai bună pentru a genera o reală schimbare în domeniul manualelor școlare, începând cu abecedarul. Păi se se termine odată cu posesiunea și cuantumul de posesiune și să vedem ce e Ana :)
Ana...d.p.d.v. organoleptic, este o literă: alfa. D.p.d.v. astral este o a doua literă: omega :) Și un zâmbet cât casa la aflarea veștii care ne dezvăluie adevărul eliberator al faptului că Ana este un mamifer. O, mai anatomic vorbind.
Deci, domnule O.H., cele câteva f. valabile au fost cândva arse pe rug. Pentru restul există master card.

eu: „Nu există femei deștepte”.
-Milioane. Dar nu au agenții de publicitate în spate. ha!
eu: „Ba nu!” 
-Dee! Există studii americane, britanice?
„Există, în schimb, diferite forme sau niveluri sau etape de nedeșteptăciune femeiască :) ”
-Hahah! Cred că discursul tău bate în altă parte. Și al meu este perfect paralel cu realitatea, dar care realitate?
„Cea fizicochimicogeometrică”
- Da, normal. Paralel cu realitatea fizică și ce ai mai pus tu. Așa este!
„ Nu le-am pus eu, Ovia, așa le-am găsit :)”
- Eu nici nu le-am găsit, nici nu le văd.
„În momentul când femeile au învățat pragmatismul și compromisul, și-au pierdut forța și au scăpat din mână puterea și controlul, ori rezultatele se văd :) din păcate este un proces ireversibil :)”

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica