Mediu de cultură

Sufăr de o boală incurabilă! Îmi place viața, cred în miracole și îl iubesc pe Dumnezeu :)
Tocmai mi-a dat binecuvântarea, fiindcă am putut să-i dovedesc faptul că mi-am inhibat fobia față de poveștile cu marcări tumorali. I-am relatat despre întâmplarea ce m-a adus în același loc și timp cu un doctor în medicină, care îmi povestea, la rândul lui, despre frumusețea unei tumori. Parcă recita o poezie despre desăvârșirea actului de înaltă trădare a viului, a vieții.
................................................................................................................
Eronat, d-le Patapievici, nu așteptați să obosească nedreptatea! Învitați nedreptatea la plimbare, la dans, la jogging! Faceți sport cu nedreptatea, faceți nedreptatea să râdă! Osteniți nedreptatea cu atenția și răsfățul dumneavoastră! Numai așa nedreptatea va cădea într-un somn adânc, întru binemeritata sa odihnă.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica