Vis

Sper cu toată mintea și inima mea să mi se îndeplinească visele conștientului meu, nu cele ale subconștientului. Cu 1(una) excepție, tot ce începe cu sub- nu mă reprezintă, nu mă caracterizează, ori aceasta este tocmai excepția care întărește regula și mă păstrează să fiu ceea ce sunt.
Spre dimineață, în timpul somnului, am visat niște șoricei zburători și chițăitori care, ca niște pui de lilieci, dar albi, îmi confundau podoaba capilară cu paradisul lor cuibăresc. Le-am tras o mamă de bătaie, până când și-au dat jos costumele de bal mascat șoricesc și au început să miaune ca niște pisicuțe....ei, drăcia dracului! A fost ca în realitate, când am omorât șoarecele ce mi-a invadat cu obrăznicie teritoriul. Fără nici o legătură, dar fără nici o legătură cu Biblioteca Academiei Române, B.A.R. :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica