Sihăstrie, turn de fildeș

De trei ani joc adevăr și provocare cu vecinii mei de bloc, membri de comitet. După trei ani (atât cât durează orice minune), actele și faptele dovedesc fie incapacitatea lor de a distinge adevărul de neadevăr, fie un comportament și o atitudine corelate cu fesul propriului interes:) La ultima ședință de comitet i-am spus mai tânărului meu vecin A.C. de la opt (care are cont de facebook, dar nu este în lista mea de prieteni :)) să nu mai facă afirmații despre Cuvântul a cărui semnificație nici măcar nu o întrezărește, darmite s-o cunoscă: „Pizdeală”
N-a înteles și nici nu a dat dovadă că ar vrea să înteleagă. Îmi venea să-i trag o scatoalcă de să nu se vadă, dar am ales să joc ghicitoarea, așa cum a jucat Bilbo cu Smeagol în Hobbitul. L-am întrebat:
-Cine sunt eu?
-Dumneavoastră? Dumneavoastră sunteți Nikita! :)

 L-am iertat :) L-am iertat pentru că m-a făcut să râd. Am râs de comicul situației, fiindcă „judecându-l” pe mai tânărul meu vecin A.C. de la opt (care are cont de facebook, dar nu este în lista mea de prieteni) după sursa de unde își primește informațiile, mai mult ca sigur că s-a gândit la Mihaela Ispas (noroc cu wikipedia, că nu aș fi știut :). El la ale lui, și eu, pentru o clipă, la cea a lui Luc Besson. O clipă de răgaz, până să mă decid la Mihalkov.
Zice legea că cheltuielile cu liftul se repartizează pe cotă indiviză, chiar dacă proprietarii au fiecare dreptul la un vot în Adunarea Generală. Ceea ce este total inechitabil, fiindcă nu spațiile se urcă și se coboară cu liftul, ci timpii :D
La radio Impuls din Cluj se vorbea despre cum să-ți aperi calculatorul de SRI. Ha, ha, întrebarea nu este cum, ci de ce. De ce să-ți aperi calculatorul de SRI? Luați de vă potoliți, acesta este scrisul meu :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica