Haz de necaz



Intrasem în stare de stand by. Nu era nici plictis, nici somnolență, nici lene. Pur și simplu degetele mele trecuseră pe pilot automat și tastau, introducând în programul SAGA de contabilitate, informații despre activul și pasivul societății care, fie că era una cu răspundere limitată, fie că era una pe acțiuni, trebuiau să fie simetrice. Creierul meu, însă, își scria deja declarația de independență, chiar dacă și cifrat, desenând în urma sa linia perfectă a deplasării  acestuia spre dimensiunea unde avea să fie evaluat la justa lui valoare, o linie ca cea pe care o mai văzusem numai în filme, pe ecranul monitorului ce  traducea prin impuls, nivelul de trai al muritorului într-un grafic.
E fain să-ți pierzi capul! E poate cea mai faină întâmplare pe care un om o poate trăi, fie el sfânt, demon, vraci sau croitor îți spun din proprie experiență. E fain să-ți pierzi capul ăla vechi și prost și să te scoli ca din morți, să vezi că ai ochi numai pentru tine, să te vezi în oglindă și să-ți placă de capul tău cel nou, frumos si deștept.
Era o lipsă acută de aer în cameră și cum fereastra nu-mi era de nici un ajutor, fiind proiectată să se deschidă spre o iluzie de incolor, inodor și insipid aidoma unei butelii cu oxigen, am căutat soluții de interior.  Le-am regăsit într-un sertar de memorie. Mi-am amintit că sunt zodie de aer, deci de lemn, că am numărul destinului 7, egal cu cel atomic al Azotului, elementul care constitutie 78% din atmosfera Pământului și este o parte componentă a tuturor țesuturilor vii.
Un grăunte de credință … :)
-De ce râdeți Doamna Ani ? mă întrebă Elena
-De ce să nu răd, Elena ! Răsul e sănătos, râsul e sănătate pură dar și dacă ți-aș spune de ce râd, tot nu ai putea râde cu mine.
-Nu-i nimic Doamna Ani, râd de râsul dumneavoastră. E contagios ! :)

NA, cum să râzi sau să nu râzi de stelele care scriu și rescriu soartă de om… :)

La Magic FM, între două serii de 12 melodii neîntrerupte de reclame, se vorbea despre două calități definitorii ale tăriei de caracter : răbdare, când nu ai nimic și atitudine,  când ai totul. Atunci a intrat on air, d-l Apostol Andrei. Să mori de râs, nu alta…

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie