Da



Mi s-a dus vestea în bloc că sunt nebună. Păi cum altfel? Nu am contestat niciodată acest adevăr. Aveam eu alte adevăruri bătute în cuie și recunoscute de marea majoritate ca fiind adevăr, de contestat.  Și apoi, cum aș fi putut eu să fiu inconsecventă cu mine însămi și să fiu nebună doar în virtual, nu și în real :) Ceea ce nu am mărturisit nimănui până acum, este că încă înainte de a-mi trece măcar prin minte că vom cumpăra un apartament în blocul acesta, l-am visat ca pe un simbol al verticalității la Orizont :) În fine, ziceam că mi s-a dus duhul în bloc că sunt nebună. Cred și eu! Doar o nebună ar fi putut să dea tonul și să schimbe la față și la chip scara 2, în condițiile în care ceilalți, în deplinătatea sănătății lor mintale, de comportament corelat cu moralitatea lor creștină și cetățenească, dovedite, au făcut-o să arate ca o cocină de porci.
Și acum, din înțelepciunea generației „Bere gratis”: „Învață să pierzi și-ți vei găsi perechea„ . Da, da, da, de trei ori da! Fix la gratuitatea vieții noastre cea de toate zilele mă gândeam și eu. E ca atunci când sortezi șosetele și vezi că una s-a pierdut. Stânga, dreapta n-are importanță, doar îți iubești picioarele în mod egal, și nu vrei să ți-l văduvești pe nici unul de o soartă caldă și pufoasă, dăruită de un obiect neînsuflețit, dar confecționat de un om mânuind niște unelte, care la rândul lor au fost create de niște oameni însuflețiți de vise și idealuri, dorințe și năzuințe.....:)
Zici asta e, îmi pare rău, dar cumperi o pereche nouă. Deci dublă pierdere. Suficientă cât s-o regăsești pe cea pierdută, acum că tot i-ai aruncat perechea. Și nu uitați! „Fără regine nu exită regi”.
Hawk!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica