Alt Gr

Eu cred că știu de ce sunt acum pe Pământ mai multe femei decât bărbați! Pentru că Dumnezeu le-a dat bărbaților ce de-a lungul istoriei au tulburat viața în numele Lui, șansa de a-și spăla păcatele, odată cu rufele familiei :). Nu vă spun ce bărbat am fost eu în viața trecută, pentru că oricum nu m-ați crede. Dar vă spun că mi-ar fi plăcut să fiu Ulise, fi-mi-ar Penelopa de râs!
Așa și Elena Udrea. Precis că în viața trecută a fost Agamemnon. Că acum a sfârșit ca un dandanache, asta e strict problema ei.
Dovada! Calul Troian spălat, ras, tuns și frezat :)


Eu cred că știu de ce sunt acum pe Pământ mai multe femei decât bărbați! Pentru că Dumnezeu le-a dat bărbaților ce de-a lungul istoriei au tulburat viața în numele Lui, șansa de a-și spăla păcatele, odată cu rufele familiei :) Nu vă spun ce bărbat am fost eu în viața trecută, pentru că oricum nu m-ați crede. Dar vă spun că mi-ar fi plăcut să fiu Ulise, fi-mi-ar Penelopa de râs! 
Așa și Elena Udrea. Precis că în viața trecută a fost Agamemnon. Că acum a sfârșit ca un dandanache, asta e strict probleme ei.

Dovada! Calul Troian spălat, ras, tuns și frezat :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie