Om și loc

Clar, autobuzul 668 este un portal, iar zona Razoare, un aleph! Altfel nu-mi explic intamplarile la care am fost martora. Odata, acolo, a picat din picioare o femeie. Odata, a picat un barbat. Altadata a picat alta femeie. Era totul ok pana la intrarea in zona. Cum intram, cum cadeau din picioare ca secerati. Cum ieseam, cum isi reveneau ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat
Bunaoara azi, in jurul orei 9:15AM, ora la care am intrat in zona, in portalul cu indicativul 4936 si nr. de inmatriculare B 94 GXT, un tanar adult rasa negroida si numar mare la pantof, a facut pipi fara sa se sinchiseasca de nimeni si de nimic. Uite asa, si-a scos puta si a facut pipi spre stupoatea catorva femei rasa alba din apropiere. Una, aflata la varsta a treia, i-a urat ceva, dar nu pot sa reproduc aici, pentru ca nu a fost ceva elegant . Una, mai tanara, i-a zis: "Vai, domnule, cum puteti face asa ceva, nu va este rusine?" Domnului nu-i era de nici un fel, domnul era in alte lumi. S-a asezat pe scaun si a adormit bustean. Atunci doamna i-a zis soferului sa-l dea jos si soferul a zis ca nu-i treaba lui si ca daca o deranjeaza, sa-l dea ea.
Nu stiu ce sa zic, in afara de mirosul patrunzator de naftalina emanat de haina batranului alb de langa mine, nu m-a deranjat nimic din toata aceasta intamplare. Nici macar frustrarea ca uite, si daca as vrea sa fac si eu ce a facut omul negru, nu as putea, dracia dracului!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica