Notițe

Îmi pare rău, dar mi-a fost lene să scot telefonul și să fac o poză la reclama de la cora, montată în mizeul spatiului verde de pe mijlocul Drumului Taberei. Cel puțin, care a mai rămas după dezastrul șanierului de la metrou.
Dar o să v-o descriu din memorie. Zice ”Spune-i casierului că vrei reducere 20% la televizoare și la toată gama de conserve de pate”.
Ai caramba, eu vreau reducere la totalul de plată de pe factura enel și la toata gama facturilor de utilități. Știe cineva cine e casierul și unde este?

Invocând Amendamentul X din Normativul Y ”Legislația Muncii” Capitolul ”Medicină”, mi s-a recomandat să intru în Sistem.
Sunteți siguri că asta vreți? Eu intru, dar vă avertizez că aveți toate șansele ca înscriindu-mă, să reușesc eu ce nu a reușit Ozzy, cu ”Diary of a Madman”, nu pentru că nu a vrut, dar pentru că nu poate, ceea nu-l face să fie mai puțin decât în realitate este a fost și va fi
Așadar, în Pagina ”Haut-Koenigsbourg” din Jurnalul lui Madame, radiografie:
Tinerețea nu este neapărat Frumusețe sau Înțelepciune, dar cu certitudine avem Imaginea Constituției de Om Sănătos Tun.
Cum e să rulezi cu bicicleta pe Calea Victoriei, invadând spatiul rezervat pietonilor, doar pentru că pista pentru bicicliști este acoperită cu zăpadă. Așa, si? Eu știu că e loc sub soare pentru toată lumea, dar hei, în Oraș nu mai e soare de vreo trei săptămâni. În consecință s-a redus și spațiul dedicat: minimum un cap pe locuitor, maximum două picioare. Sorry, dar dacă vrei să fii deasupra, pune un plug la roată și ia-o pe arătură. Crezi sau nu crezi, AMF is on the roll  :)


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica