marți, 11 noiembrie 2014

”Scouting For Girls”

Viața omului în societate ar fi mult mai ușoară dacă ai ști de la început ce scrie în fișa ta de post. Mă gândesc că fiecare individ, membru al societății, are un rol al lui, un scop, o misiune. Altfel, dacă tot ce stii e sa te jelești, behăi, latri, faci mult zgomot pentru nimic, încerci cu orice ocazie să ucizi capra vecinului, te nășteai fie cu coarne, fie cu aripi, fie cu creastă, fie cu coadă, cu ceva în plus față de un biped.
Adică, mă rog, măcar puteai să-ți negociezi locul și rostul și să nu accepți false ierarhii, instituite printr-un vot democratic, cu îngustă susținere pe largă absență.
Nici acum nu știu exact cine ar putea fi șeful ierarhic superior care mi-ar putea ordona ceva anume, orice. Iată motivul pentru care, decât să aștept învierea morților și viața veacului ce va veni, m-am hotărăt să-i salvez pe bogați. Știi ce înseamnă să fii bogat, foarte bogat? Ca să știu dacă te salvez, dându-ți cealaltă jumătate din averea mea. În fine, eu ți-o dau oricum, ideea e dacă poți tu s-o duci :)


@

True Alice fans are so optimistic and creative, that people sometimes might think they’re as mad as a hatter. But, we know that their crazy sense of idealism is the right kind of attitude you need at the beginning of the week. That’s why this quote from Alice in Wonderland is one of our favorites, because it always reminds us to keep imagining and creating all sorts of wonderful things.”


http://blogs.disney.com/disney-style/lifestyle/2014/10/20/weekly-affirmation-impossible-things/?cmp=SMC|aaw|natural|blgstyle|StyleNovember|FB|affirmation47-AliceinWonderland|InHouse|2014-11-10|||esocialmedia|||




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu