sâmbătă, 1 noiembrie 2014

Metaforă



Am visat că eram șoferița unei mașinării fabuloase! Era așaaaa, ca o macara și eu eram șsaaa, ca o macaragioaică. În mâinile mele era soarta tuturor cărămizilor din aria de acoperire cuprinsă între tălpile mele și orizontul câmpului visual. Eram o macaragioaică ubicuă. Nu știu dacă cu doi de u, dar ideea contează, nu convenția construcției lingvistice unanim recunoscută în plenul academiei. Ete nah!
Buuun, ridicam cu mașinăria mea fabuloasă ca o macara, cărămizi, pe muzica baieților de la Pink Floyd. Ridicam cărămizi și le așezam într-o construcție la fel de fabuloasă ca și mașinăria despre care vă povestesc. Asta pană când, fără să vreau, am schimbat postul de radio. Țipa Ian ca din gură de șarpe: Thick as a Brick ! Thick as a Brick ! Abia atunci am văzut înșelătoria cărămizilor care au permis unor bolovani și pietre de moară să se ascundă printre ele.
Hahaha, hihihi, hohoho, huhuhu....trăi-mi-ar hormonul, bibicilor! Hormonul  m-a coborât, hormonul m-a ridicat!
Ce țigănie!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu