duminică, 30 noiembrie 2014

”Diary of a Madman”

A trecut prin dreptul ferestrei mele de la sufragerie, fix când mă hotărâsem să înfrunt perspectiva unei noi glaciațiuni. ”Ce e mai important pentru tine: conștiința sau cariera?” Cretinii ăștia de la ratb mai bine ar lua măsuri de reducere a pierderilor si de creștere a încasărilor, decât să se joace de-a uite popa, nu e popa cu abțipilde lipite pe mașini.
Cariera mea e una și bună. Ea m-a ales pe mine, nu eu pe ea. Mă gândeam că aș fi  bună ca Ministră a Educației, dar de ce mi-ar păsa mie de copiii lor, câtă vreme mamele și tații sunt ocupați cu propriile cariere? Și apoi, dacă eram de profesie mamă, mi-aș fi deschis un orfelinat, dar nu sunt.
Cât despre conștiința mea ce să spun? E cea mai tâmpită conștiință, nu există conștiință mai tâmpită și mai păguboasă ca a mea. M-a sărăcit complet, pe toate planurile, mai ales cu duhul m-a sărăcit.
Aștept acum să intru în posesia dreptului la fericire. Între timp am pus să spăl niște rufe și să fiarbă supa. Piftia e gata, iar mopul, cârpa de praf și repartitorul sunt pe calorifer.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu