sâmbătă, 22 noiembrie 2014

Bucle

Din sens opus traversa o persoana de sex feminin ce-si purta odrasla in brate. Trecerea se facea printr-un loc special amenajat in acest scop. Mi-am analizat sansele de a-mi pune in practica principiul de a nu abuza de dreptul tau, oricat de drept ar fi acela si mi-am adaptat viteza de deplasare a pasilor la conditiile de trafic, locul fiind unul cunoscut ca fiind tranzitat mai degraba de masini decat de pietoni.
Un, doi, trei si iata cum era sa dea peste mine un mercedes alb. Se grabea, dar nu si-a calculat bine sansele de a-mi taia calea. Nu a dat. L-au tinut franele.
Ce sa zic, in ciuda faptului ca m-am spalat pe dinti, ca m-am spalat pe cap, ca m-am coafat si mi-am facut manichiura, pusa fata in fata cu fatalitatea, tot mi-a scapat printre buze un "mortii ma-tii Doamne fereste" in una si aceeasi fraza. Mortii ma-tii mai degraba pentru mine, Doamne fereste mai degraba pentru el.
Ne-am privit pentru o secunda in ochi, gest ce l-a facut pe sofer sa-si puna mainile in pozitie de rugaciune, sa-si plece fruntea si sa-si ceara iertare. He, nu cred ca eu sunt cea ce trebuie sa ierte, ci mai degraba cred ca astfel am fost iertata.
Mi s-a intamplat si mie candva o astfel de intamplare. De atunci nu mai conduc masina. Imi sunt suficient de fiara si fara fiare :)
Si daca aceasta intamplare nu e despre dovada faptului ca mi-am invatat lectia, atunci precis ca este semn ca se petrece ce am zis aiciacolo despre momentul cand "evangheliile vor ajunge la capatul lumii".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu