Când.



Da, Domnilor și Doamnelor, poți iubi București! Poți iubi București dacă ești Bucureștean, adică ești înconjurat, oriunde și oricând, de aura Bucuriei. Am iubit aseară București, așa cum l-am iubit dimineață, așa cum l-am iubit la prânz.
Treceam cu inima mea prin inima lui și mă minunam de cât de minunați putem fi :). Și totuși, fluxul de trafic  din arterele lui de circulație, m-a smuls din Aria Bucuriei și m-au condus spre concluzia de final: Câtă vreme cei 55,42% și-au declarat dependența de fiare, accelerând, turând motoarele și claxonând în timp ce solistul le dedica un călduros folk you și numai 44,58% au ales independența,  democrația sucks!
Dar, Bucuroși le-om duce toate, cât timp 44,58% nu este ”o cantitate neglijabilă”. E abia începutul unei noi ere, una a redefinirii.
De exemplu, redefiniția arahnofobiei este teama de a fi căzut deja în propria plasă :)

În poză: memymine&myself.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie