miercuri, 27 august 2014

Somație la metru cub

Am fost ieri la ”raionul” executări silite de la administrația financiară sector șase. Am ajuns absolut întâmplător, după niște hârtii. Nu erau ale mele, dar așa sunt eu, mă bag mereu ca musca în curul calului, cu diferența că ”raionul” executări silite al administrației finanțelor publice sector 6 nu este la subsolul, ci la mansarda clădirii din strada Popa Tatu.
-Bună ziua, cine execută silit litera E, vă rog?
-Nu știu, vedeți pe listă, domnul X, doamna sau domnișoara Y.
-Aha, și dacă X și Y nu vor să fie călăii IMM-lor, atunci poate vor domnul Z sau doamna W, nu? Tot niște litere si ei
-Așteptați aici, vă rog.
Am așteptat și în timp ce așteptam mă gândeam ce aș face eu dacă aș fi prim ministru și pe cine aș executa primul. Soft and gentle. Dar nu scriu despre asta, deoarece nu am nici o șansă să fiu eu prim ministru și nici nu vreau ca primul ministru să se folosească de ideile mele geniale în materie de administație publică locală și nu numai.
În fine, spunem că am fost ieri la ”raionul” executări silite de la administrația financiară sector șase, situat la mansarda clădirii din strada Popa Tatu.
M-am simțit ca în capul căpcăunului din Jack și vrejul de fasole! Sau in Il Labirinto Del Fauno. Mă gândeam să zic ceva și de Harry Potter, dar nu zic fiindca Fluffy era un cățel bun, nu un câine rău. Poate doar să mă minunez cum de avea Hagrid oul de dragon din România?! De unde atâția dragoni în România? Câcat! Vorba lui Pilat din Port, blogărul :) 

LE: Azi am fost din nou la administrația finanțelor publice sector 6, raionul de executarI silite, doar că azi m-am simțit ca marele blond cu un pantof roșu. Mâine iar mă duc, dar promit că o să ma simt ca The Big White. Vorba lui Bob, uie! 





 

2 comentarii:

  1. Încearcă te og a treia oară să te simți ca The Big Lebowski adică Marele L.

    RăspundețiȘtergere
  2. Azi a fost mai degraba ca Nea Marin Miliardar :)

    RăspundețiȘtergere