joi, 28 august 2014

Relativ


Am o reală admirație pentru oamenii ajunși la 70-80 de ani pentru care activitatea zilnică nu este nici lucru, nici muncă, nici obligație, nici corvoadă sau povară, ci joacă. Trăiesc astfel de oameni  în România? Da, eu cunosc trei. Trei domni în prag de optzeci de ani, puși pe joacă productivă. Deci nu tuse :) 
 ”Trebuie o noua ordine mondială, doamnă” zise în finalul discuției Bătrânul șofer de taxi, ce avea  conduita,  ținuta vestimentară, vocabularul și mesajul demne de o catedră universitară. 
Așadar, dacă au trecut ceva ani de cand ati terminat facultatea sau dacă viața v-a ținut departe de bancile școlilor înalte, mergeți cu taxiul, până nu e prea târziu :)

La radio cânta Enrique Iglesias, fie că-mi place, fie ca nu.





 Mi-a plăcut :)

2 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da, de gen barbatesc. n-am avut parte nici de tata, nici de bunici.
      pe bunici nu i-am ”prins” in viata, pe tata numai pana la 67 de ani

      Ștergere