Identitate

Îmi răsfoiesc blogul și, în timp ce-l răsfoiesc, trăiesc tot felul se senzații. Zici că sunt în ”Luna Parc” :) Parcă citesc fișa unui pacient de ospiciu, unde a scris când doctorul, când pacientul :)) Important este că mai am încă puterea să răd, ca de o glumă bună.
Nu  doar o data am avut senzația, de-a lungul celor mai bine de șapte ani trăiți în virtual (pentru că da, așa e, i-am trăit cu intensitate maximă), că sunt în miezul unui experiment, subiect de cercetare și studiu ale unei ”civilizații extraterestre”. Well, ei bine....în final am satisfacția că El jefe, The Big Boss, Il capo del tutti capi n-a(u) învațat de la mine rețeta de sarmale. Nu de la mine :)


Comentarii

  1. Deci si tu te sperii si te amuzi de ce ai putut debita?! Ha ha, asta ne face doi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ha ha, deci si tu te sperii si te amuzi de ce am putut debita :) doi fim!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie