970


Ziua celei mai proaste alegeri sau a alegerii celei mai proaste a fost ziua când zilele au devenit una. Aiuritor! Îmbătător de aiuritor! Mi se arătase mie un semn încă de la ora cinci, când pentru prima oară după o zi atât de lungă cât o viaţă, am ales să ma culc la loc, în ciuda somului care îmi repeta într-una că m-am sculat.
Următoarea cea mai proastă alegere a fost cea prin care am decis ca ora şapte să-mi devină ora opt, lucru ce s-a dovedit a-mi fi fost o impecabilă pierdere de timp. Ceea ce m-a condus spre alegerea de a mă întoarce din drum, numai pentru a pune mica speranţă într-un sertar, ca să nu uit de ea şi de faptul că atârna la fel de amplu cât ancora iluziei unui deschizător de stradă. A fost ca şi cum am ales să nu mai discut cu minele meu privindu-mă în oglindă, ci la telefon.
A fost pe departe cea mai proastă alegere din ziua alegerii celei mai proaste, ziua când zilele au devenit una. Apelul acela telefonic a făcut să răsune strada de fericire, odată ce prin vibraţia sunetului în Cuvânt, impecabila pierdere de timp s-a dovedit a fi o întoarcere la vârsta de aur, la ora la care este să fie tot ce ar fi putut fi, dar nu a fost.
O, ce pleonasm! Eroarea erorilor s-a răspândit pe străzi ca ecoul unui bumerang de fericire:
„Dăruind~ind~ind, dobândeşti~eşti~eşti”
Enjoy :)
S-au schimbat la faţă străzile de bucurie! Aleea unde baticurile sunt boutique-uri. Cu magazine de cafea, aromă, mirodenie şi alte broderii cuminţi pentru casă şi gradină. Aleea unde fata de la pagina cinci si-a schimbat poza în gând, gândul în Cuvânt, cuvântul în rând, rândul printre rândunele.
O altă eroare fatală. Nu tot ce zboară se mănâncă. Hei, dar cui să-i mai fie foame azi? Azi e ziua când nu mi-e foame, nu mi-e sete, nici mi-e dor de codrul verde, acum că planeta a revenit la viaţă.
Cu gust de cuişor, parfum de bergamota, atingere de caşmir, auz de clopoţei, vedere de la Sovata şi incolor, inodor şi insipid de a şaptea simţire.
„Magic FM, ascuţi muzica inimii tale”...
I'm very stoically happy :)

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie