marți, 26 august 2014

216

M-am culcat aseară la ora nouă și m-am sculat azi dimineață la ora șase. Fără ceas, fără telefon, fara nici un apel desteptator. Am visat frumos, foarte frumos, atat de frumos cum de mult n-am mai visat. Poate ca plimbarea de ieri dupa amiaza mi-a fost de ajutor in implinirea acestui vis.
Se facea ca iesisem de la birou si am ales pana acasa drumul cel mai lung. Am mers, am gandit, am vorbit si m-am purtat frumos pe toata lungimea acestui drum. De pe Occidentului pe General Gheorghe Manu, de pe Lascar Catargiu prin Romana, de pe Magheru la Intercontinental, pe la Patiseria Gigi, prin Pasajul Universitatii la Palatul Sutu, de la Magazinul Bucuresti la Hanul lui Manuc, pe Splaiul Independentei la Facultatea de Drept, de la Elefterie Acasa.
In plin miez al visului mi-am intalnit Moartea. Avea niste ochi foarte frumosi, de un albastru limpede si o tinuta ce raspandea eleganta unui parfum placut. Tocmai ma gandeam frumos la limba noastra e comoara si traiam revelatia faptului ca cel putin din punct de vedere ortografic, ortoepic si ortopedic, replicile Doctorului nu mai erau nici arogante nici obraznice nici taioase, ci foarte potrivite, cand m-a abordat cerandu-mi numarul de telefon. I l-am dat. Eu cu mana mea l-am scris. Cand ma va cauta ii voi spune:
"Primul meu Consilier de Nutritie a fost Dumnezeu. El m-a invatat sa nu gust din acest fruct al cunoasterii. Ultimul si unicul" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu