Argo

Hotel Argo, din inima Orasului Frumos. Un loc care te cheama sa vii si te alunga sa pleci si iar te cheama sa vii si iar te alunga. Hotel Argo din Belgrad este ca o partida istorica de sex. Religios, as spune.
Un interior absolut nou: imagine noua, parfum nou. Noul Primelor trei nivele. Si muzica veche a mansardei. Un pic cam obosita, dar inteleapta.
Inchid ferestrele de la camera si trag draperiile. Platesc astfel pretul tacerii din curtea interioara. Intru in baie, deschid fereastra si cumpar astfel zgomotul fara de care linistea ar fi una a mortii. Ma asez pe tron, dar nu inainte de a ma lasa goala, si ma vad in oglinda. Sunt frumoasa, la fel de frumoasa ca Hotelul Argo din inima orasului frumos. Pletele imi poarta in ele intreaga Slovenie, pielea imi poarta parfumul marii iar gura mea ascunde sub coroana dentara, un colt de Austrie si un os de Italie.
Am simtit totul cu sufletul meu balcanic.

Comentarii

  1. Vai ce norocoasa ai fost! Eu in Bălgrad am stat la Slavia, un hotel comunist de multe nivele dar cu foarte putine stele. A fost ieftin bine de tot, indecent de ieftin totul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La mine a fost gratis, cata vreme am lasat totul in plata domnului :)

      Ștergere
    2. Plateste divinitatea facturi? Cred ca ma intorc la dreapata credinta, ca am un pachet gros de plicuri pe frigider! Sa le achite El.

      Ștergere
    3. eu pe frigider am magneti :)

      Cat despre El, El are doua sarcini divine mari si late de indeplinit: sa futa si sa plateasca :D

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica