Curent

Coseam ceva la masină. Îmi strâmtam nişte rochii de vară din in, care fuseseră croite cam largi. Încă din magazin :) . Asta pentru că nu mă încadrez niciodată în tiparele lor. Coseam ceva la masină când am auzit întrebarea: "Pentru ce ai ieşit azi în stradă? Ce anume îţi doreşti?" O apariţie feminină cu voce masculină a răspuns "pentru a putea ieşi îmbracată aşa pe stradă, pentru diversitate."
M-am enervat. Era un soi de enervare pe care mi-o produce stupiditatea dusă la paroxism.
Tinere, i-aş fi zis, dacă în numele diversităţii vrei să fii altfel decât te-a croit natura, atunci nu încerca să fii ca mine. Pentru că nu esti, nu ai fost şi nu vei fi niciodată ca mine. Nici nu vei fi, nici nu vei altceva din tot ceea ce sunt, am şi fac eu! Pentru că, în ciuda voinţei tale, nu poţi. Şi pentru că mă deranjezi. Este genul de deranj de tip s
oia modificată genetic. Care dăunează organismului. 
Şi apoi, e Planeta plină de culoare şi diversitate: suntem femei galbene, femei albe, femei negre, femei roşii, femei pastel. Suntem femei blonde, femei brune, femei roşcate, femei şatene, femei înalte, femei scunde, femei grase şi femei slabe. Suntem un buchet de feminitate parfumat, aromat şi colorat din belşugul Planetei cu tot ce vrei. Aşa că mori! Dacă vrei să fii altfel decât natura te-a înzestrat, atunci, în numele diversităţii, fii klingonian.
Fii klingonian şi, câtă vreme nu voi şti nimic despre sexualitatea ta, vei avea în mine o prietenă. 







Comentarii

  1. Ești geloasă. Ai voie. Vezi că fata aia vrea să devină klingoniană nu klingonian. Și e nostimă.

    RăspundețiȘtergere
  2. bine, nu mai e, dar a fost nostima. Si Klingoniana. Macar puteai sa o intrebi daca si-a cusut singura rochia.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie