sâmbătă, 14 iunie 2014

Copac



Şi timpul şi spaţiul s-au revoltat împotriva convenţiilor, aruncându-le pur şi simplu ca pe nişte zaruri măsluite să aducă profit jucătorilor de alba neagra.
-Mat la  unitatea fixa, se auzi vocea spaţiului din 668, care astfel ne anunţă că urmează să  ardă  câteva etape, până la Orizont.
-Cum Orizont?! se înspăimântară cei câţiva rătăciţi ai sistemului metric. Până la Orizont mai aveam câteva staţii de stat pe scaun!
Cea mai panicată a fost o damă de companie , pentru care saltul spaţiului din 668 a echivalat cu schimbarea traseului spaţiului din 41 în 14, proiectându-l pe o traiectorie absolut necunoscută.
-Şi eu? Eu cum mai ajung la Piaţa Scânteii?
-Întrebarea  nu e cum ajungeţi, ci când. Când trebuia să ajungeţi la Scânteia.
Şi zicând acestea, spatiul din 668 îşi deschise o nişă şi catapultă dama de companie în neant.
“He, i-am spus spatiului din 668 odata ce-am ajuns la Orizont, déjà vu! Vreau să văd dincolo de Orizont”. Şi m-am aruncat în vârtejul informaţional unde haosul ordona cifre şi litere într-un program intitulat de Un programator nebun, nici mai mult nici mai puţin, dar SAGA.
La capătul acestui tunel, timpul din 133 anunţa că suntem la şapte zile de Ziua Îndragostiţilor, Anul de Graţie de pe  Drumul Vinului, la numai patru lungimi de cel de al doisprezecelea ceas din Întuneric.

8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da, si eu am incercat sa-mi explic, dar...:)

      ce anume nu intelegi?

      Ștergere
    2. nici macar mesajul, sa fie textul un RSF (romantic science fiction)?

      Ștergere
    3. Daca ar fi fost un RSF, atunci s-ar fi numit "Magicianul", eu m-as fi numit John Fowles si as fi fost si autorul romanului "Copacul". Dar nu sunt :)

      In paralel cu zbenguiala mea virtuala, in real am o identitate clara, un nume, o imagine, o data de nastere, un CNP, o adresa, toate fiind expresii ale spatiului si timpului meu/mele. Asta nu ma impiedica, insa, ca atunci cand realitatea concreta devine absurda din cauza factorilor straini de mine, sa ma teleportez in abstract :)

      "COPAC" pentru ca asa mi-a venit, gandind ca aceasta forma superioara de viata de pe planeta noastra, cuprind in trunchiul lor si spatiul si timpul.

      Textul nu este altceva decat relatarea unei zile normale :))) Intamplarea a facut ca in ziua aceea, si la plecare si la venire, afisajele electronice si semnalele audio din cele doua masini, sa fi fost defazate, fapt ce a starnit calatorilor reactii dupa chipul si asemanarea lor :)

      Ștergere
    4. Acum pot să-mi continui liniștit amanarea sfarsitului existentei, am inteles :))

      Ștergere
  2. Iar ești cripatată. Noroc că ai dreptul fiind femeie! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu pentru ca sunt femeie, dar pentru ca-ti sunt simpatica :)

      Ștergere