A lucra

Sunt o romantică! Nu sunt nici prima, nici ultima. Au fost, sunt şi vor fi romantici pe planeta aceasta. Dar sunt o romantică 3 în 1: sangvin, coleric şi melancolic  Şi văd "What a wonderful world" in clipul acesta. Văd lucrarea lui Dumnezeu, întelegând prin Dumnezeu, Planeta aceasta care nu SE vrea una a mutanţilor. În clip văd. În clipa de acum ştiu că lucrarea lui Dumnezeu se împlineşte în linişte, în tăcere, nu ţipănd, urlând, mărşăluind . Nu am ştiut dintotdeauna taina aceasta, am avut momentul meu de ucenicie pe tărâmul Întunericului. Un moment cât un an, cât anul 1990, când am ţipat, urlat, mărşăluit, cântat, dansat, votat .
Aşadar, trec examenul meu de masterat în ale Întunericului cu un ultim ţipăt : La dracu cu Fiat Lux! Renault Megane Scenic on the Solar Roadways! Oldies but lady's 


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica