”D” day


Da, Dumnezeu este bărbat adevărat, orice ar fi însemnând cuvântul acesta, „adevărat”. L-am cunoscut în toţii fiii lui nemuritori, care undeva  cândva, în momentul  zero, şi-au surclasat confraţii muritori şi au fecundat ovulul.
L-am cunoscut ca fiind Gigel, vecinul şi prietenul meu cu care mă jucam (pe la 4-5 ani) de-a farfuria zburătoare. L-am cunoscut în colegul meu de şcoală generala, Paul, care miroasea a Fa şi avea creioane şi pixuri de la ambasada americană, l-am cunoscut în Marius, l-am cunoscut  în Sorin.
L-am cunoscut în Dan, primul băiat care m-a cerut de soţie. L-am cunoscut în Dinu, colegul meu de facultate care m-a cerut de soţie. L-am cunoscut în Joe, în Octav, în Marin, în Ştefan, în Doru, Victor, în Ovidiu, în Romeo, în Silviu, în Mugur, în Petre, Radu, în Bogdan, în Lucian, în Alexandru, Darius, Cătălin, David, Mircea s.a.m.d.
L-am cunoscut în chipul tatălui meu, pe când m-a scos din “ghiarele” lui tanti Baby şi nenea Iorgu, vecinii părinţilor mei ce mă înfiaseră pe timpul vacanţei lor de la Eforie, unde am văzut “Aventurile Panterei Roz” la grădina de vară, dar de unde eu mă încăpăţânam să vreau acasă, pentru că nu îmi plăcea ziua de plajă la nudişti.
Da, Dumnezeu Adevărat este bărbat! L-am cunoscut când am fost  copii, l-am cunoscut când am fost puberi, l-am cunoscut când am fost adolescenţi,  l-am cunoscut când am fost tineri,  l-am cunoscut când am fost maturi, l-am cunoscut când am fost de aceeaşi vârstă şi l-am cunoscut când a fost bătrân.
Da, Dumnezeu Adevărat este bărbat! Şi este nemuritor!  L-aş fi putut ucide, luând amintirile acestea cu mine, în risipa cenuşii mele, dar am ales să-l las în viaţă.
Ştiu că textul acesta  va fi citit cândva de Dumnezeu Adevărat, dar “nu ştiu” dacă va avea puterea să se recunoscă, sau să recunoască în scrisul acesta, unul de femeie. 
Nu de fiică, nu de soţie, nu de mamă, nu de româncă. De femeie. „Nu ştiu” :)





Comentarii

  1. Sta timid si el "omu' " , pardosit intr-o carte de basme ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred :) cred ca si-a depasit timiditatea si acum, cand se plictiseste de citit, scrie, canta, danseaza, deseneaza, rade, mananca si bea :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie