Mi AS

Nu ştiu voi ce părere aveţi despre voi sau ei ce părere au despre ei, dar eu chiar sunt mândră! Şi nu voi începe acum să dau dovadă de patetism înşirând calităţile mele care mă fac să fiu mândră. Cum ar fi faptul ca sunt femeie mândră. Pentru că sunt! Sau faptul că femeia a ştiut să fie mândră şi ca mama. Pentru că sunt! Sau soţie, pentru că sunt! Sau şi o profesionistă mândră de faptul că e bună în tot ce face. Sau chestii patetice ce l-ar face mândru şi pe dracu, chestii din alea cu iubesc şi sunt iubită. Nu, domnule, eu sunt foarte mandră pentru că atunci când urăsc, urăsc din toata fiinţa mea. La fel ca atunci când sunt urâtă.
Si mai sunt mândră de o chestie: de faptul ca niciodată, dar niciodată nu am fost superficială. Dar pot fi. Ceea ce mă face să ma simt al dracului de mândră.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie