"Whole lotta rosie"



Sâmbăta seara, la ora 6, a fost momentul potrivit să trec  strada rămasă goală imediat ce toate râurile de pe pământ au început să alunece de la vest la est. Tocmai mă despărțisem de mine și mă îndreptam spre mine, când m-am întâlnit cu Neprevăzutul. Necunoscutul pe care l-am recunoscut abia la revedere și pe care îl numesc acum, inspirată de băieții de la Deep Purple, Perfect Stranger.
A fost o frumusețe de întâmplare, iar ceea ce îl face să fie perfect, e faptul că nu a tăcut. Altfel nu aș fi avut ocazia să aflu că atâta timp cât nimeni altcineva nu respiră în locul meu, sunt unica responsabilă de evoluția mea de până acum.
Și nici el nu ar fi recunoscut ca fiind adevărat momentul zero despre care i-am vorbit, când, cel puțin în cazul meu (nu știu al lui cum a fost), pentru mine a respirat mama mea. Nouă luni, urmate de 20 de ani de run Forrest, run.
Ce să zic, mă cam dureau gambele. Nu tocmai pentru că alergasem pe tocuri, dinspre mine înspre mine, ci pentru că mă încălţasem cu pantofi sport. În dreptul Puma, în stangul Filla. Păi cum altfel l-aş fi înţeles pe el, dacă nu m-aş fi pus în pantofii lui?
Ne-am zis:
-Nu sunt cu nimic altfel decat celelalte.
-Nu.
-Bine, hai să schimb placa. Sper că sunteţi OK.
-Da, sunt. Respir, merg. Stiţi că maronul este simbol al …?
-Poate, nu ştiu. Ştiu că Maronul este al Pământului. Dacă e adevărat ce spuneţi, … n-au făcut altceva decât să-l aresteze. Ştiţi că aş putea găsi puncte pozitive  ale …?
-Şi….?
-Şi.
- Stiţi despre cele patru nivele de cunoaştere?
- Ştiu, dar de recunoscut, recunosc numai două :) Nu am de gând să cuceresc nici cerul şi nici subsolul.
Astfel am ajuns la concluzia, condusă de dialogul cu Perfect Stranger din transportul în comun, că în mileniul trecut am fost nu numai cavalerul florii de cireş, dar şi un soi de flower power :)
Dacă ar fi tăcut, nu aş fi avut ocazia să scriu acum the story of saturday night. OK, sa nu exagerez. Evening :)



 

 

 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica