Să nu-ţi fie ruşine de ruşinea mea!

Nivelul I

Primul pas a fost când mi-am cerut iertare câtorva dintre semenii mei, pentru că nu am ştiut, dar am crezut că asta era ceea ce trebuia să fac, modul cum trebuie să procedez.

Nivelul II

Primul pas a fost  odată, când mi-am cerut iertare unora dintre semenii mei, pentru că nu au ştiut. A fost ca şi cum am luat asupra ea, vina lor de a nu şti.

Nivelul III

Primul pas al nivelului trei a fost să-i cer seamănului meu să mă ierte pentru că nu a înţeles. Acesta a fost şi ultimul.

Nivelul High

Everestul meu este că NU îmi voi cere iertare niciodata, de la nimeni, nici de la un coplanetar de-al meu, pentru ceea ce sunt.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie