Marock

Marock-ul este combinaţia sonoră similară cu tehnica prin puncte a impresionismului din arta vizuală. Pam pam...
La punctul unu al OZ, am ajuns să cred că speranţa nu mă lasă să mor, fiindcă se iubeşte narcisistic pe sine.
La punctul doi al OZ, am ajuns la concluzia ca nu am ales niciodată, ci că am fost aleasă. Odată, o dată şi bine. Asta e, fie că ma dedau alegerii, fie că o ţin la respect, tot un drac.
La punctul trei al OZ, am ajuns la concluzia că este al dracului de amuzant să ma cert cu mine, cea de acum 7, 14, 21, 28, 35 de ani, certându-mă (de fapt, fiind certată de) cu ceilalţi, cei aproape de care, viaţa m-a adus în acelaşi timp şi loc.
GROW UP, people! Se numeşte EVOLUŢIE. Va ţin pumnii, sunteţi pe calea cea bună! Puteţi începe cu exerciţiul portocalei. Sau al mandarinei, nişte poame de import, dacă cele ale pamântului v-au redus la absurd sau v-au făcut să alergaţi ca nebunii prin virtual sau prin fața blocului...
Râzând, plâgând, scriind, ţipând, cântând, dansând....


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie