Aluat

-Va putem ajuta cu ceva?
-Par ca am nevoie de ajutor :)
-Da!
-De ce?
-Vad ca faceti poze.
-Asa, si :)
-Faceti poze la reclamele noastre!
-Dumneavoastra fiind....ce-ar fi sa va legitimati :)
-Eu nu trebuie sa ma legitimez in fata dumneavoastra, dumneavoastra...
-De ce? Acum si aici suntem doi trecatori care s-au intalnit in strada. Dumneavoastra ati deschis discutia, astfel incat ar fi civilizat sa va prezentati inainte de toate :)
-Eu sunt proprietarul spatiului si am vazut ca faceti poze. In ce calitate faceti poze?
-De trecatoare. De bucuresteanca :)
-Da, sigur....
Nu m-a crezut :)
-Vreau sa stiu daca le veti publica. Daca le veti publica, sa ne anuntati si pe noi, ca si mie imi plac pozele.
-Mie, mai mult decat reclamele si pozele, imi plac produsele dumneavoastra. O lipie cu sunca si cascaval si un croasant cu ciocolata, va rog. Si daca va suparati, voi sterge pozele :)
-Nu, nu ma supar, vreau doar sa stiu daca le veti publica.
-Nu, am promis stiind ca a sherui nu este acelasi lucru cu a publica :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica