Pământ

Clar, sunt aeriană. Sunt într-atât de aeriană, încât efectiv mă ridic la înâlţimea aşteptărilor. Şi cum aşteptările mele sunt cosmice [în sensul ca l-am aşteptat pe Isus să se coboare a doua oară (care pentru mine ar fi fost prima)], mi-am luat efectiv zborul. Am zburat până am umplut golul găurii de ozon cu preaplinul meu şi apoi am aterizat înapoi la origini, aici unde mi-e locul, pe planeta asta. Însă nu inainte de a vedea că pe Lumea Cealaltă chiar lucrează puterea exemplului.
Ştiu, am o imaginaţie a dracului de bogată, colorată, suculentă, de-a dreptul gustoasă aş zice. Şi hrănitoare. Şi foarte parfumată. Daca eşti suficient de orgolios şi îţi vei asuma riscul s-o atingi, o vei simţi aşa cum este: foarte soft.
Dacă eşti doar tupeist, o să te trezeşti cu nişte urme de ghiare pe obraz. N-o să ştii niciodata că dacă ai pierdut, ai pierdut pe mâna ta, dar precis că o să începi să crezi în Wolverine.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Galben gutuie