Naiv

Am  visat că strada copilăriei mele ajunsese o ruină din cauza unui arhitect urât, care transformase toate micile magazine ce vindeau mici magii, în showroom pentru artiști plastici. Pânze, pensule, tuburi, cutiuțe, planșe, uleiuri, pigmenți, cuțite de modelat, chituri și gips. Curcubee pârâte. Pârâte și urâte aidoma clădirii fostului cinematograf "Dacia".
Nu mai știu ce anume am făcut și cum am reușit ~ cred că am strănutat ~ cert este că în visul meu showroomurile au redevenit mici magazine care vând mici magii. Cel mai magic este o mercerie, unde fiecare flacon de culoare a devenit jurubițe, gheme și sculuri, pensulele si cuțitele, andrele și croșete, ace, degetare și foarfece, pânzele și cartonul, fie de in, fie dantele și broderii....
A fost suficient să repet aceeași greșeală ~ cred că am strănutat~ca pe strada mea, bluzițele, fustițele, rochițele, eșarfele și lenjeria intimă, să inlocuiască natura moartă cu moaște, într-un desen naiv.
Atât de desen că nici nu îți vine să crezi cand îl vezi mișcându-se...




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica