joi, 6 martie 2014

Metaforă

M-am sculat cu gândul să scriu ceva despre guvernul petru groza, dar m-am răzgândit pentru că guvernul petru groza nu este istoria mea. Istoria mea a început încă din prima zi, încă de la prima oră, ca să mă ţină tot restul zilelor şi implicit, al nopţilor.
Aşadar, în prima zi de după, la prima oră, m-am prezentat la salonul unde îmi planificasem revizia capitală a motorului ce sunt. Dar cum planurile de acasa nu se potrivesc cu cele din târg, revizia a fost extinsă asupra întregului ansamblu, de la ambalaj şi până în adâncul sufletului. Ocazie cu care am cunoscut-o pe Marcheta.
Marcheta este o tipă foarte faină, care până pe la jumătatea vieţii ei de muncitoare, a ras, tuns şi frezat bărbaţi, apoi a trecut în tabăra vecină şi prietenă, printre coafeze. Întamplător sau nu, eu atunci şi acolo îmi aveam deja părul la purtător, astfel încât cu Marcheta n-am schimbat decât câteva cuvinte despre martişoarele pe care le purta cu mândrie.
Despre miezul primei zile şi al metaforei, data viitoare :)

2 comentarii: