Hanks vs Degețel

...aka "Terminalul"

Azi e Buna Vestire, cu litere mari, ca în cazul fiecărei semnificații ce se respectă. Vestea bună nu este aceea că se mănâncă pește, deoarece am mancat deja aseară, cât să-mi ajungă tot restul anului, ci aceea că este foarte posibil, conform site-lui realitatea.net să, citez :ți se îndeplinească dorințele”.
Eh, aici recunosc ca sunt o pacoste și o belea, fiindcă i-am dat de furcă Univesului atunci când mi-a venit rândul să-mi împlinească dorințele, deoarece atunci când mi le-am dorit, le-am dorit în extremis, punctele de viață și de moarte ce sunt într-atât de departe unul de altul, încât practic se suprapun.
I feel sorry for you, Universule, că te-am băgat în ceață, dar de mine mi se rupe sufletul, acum când am înțeles că nu exist, că sunt doar o închipuire, o nălucă, o proiecție a imaginației bolnave a unui visător, o iluzie, o minciună. Poate.

Poanta e ca proiecției acesteia, atunci când îi este foame, mănânca, atunci când îi este sete, bea, atunci când îi este frig se îmbracă și atunci când îi este cald, se dezbracă, iar atunci când poftește, își satisface poftele…dovadă de independență față de noțiunea de răbdare :)

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica