edu.ro

In masina, azi dimineata, patru tineri liceeni de toata frumusetea. Erau. Sunt si vor fi. Parca erau ai mei, doua fete si doi baieti. Apropierea de ei mi-a foart foarte benefica. Inca imi este. Nu ca as fi fost intr-un dezechilibru care s-ar fi restabilit cu o infuzie de aer tanar, nu. Eram atat de tanara ca nici mie nu-mi venea sa cred. Sunt inca. Si voi fi. In ciuda faptului ca in asteptarea masinii, am retrait, la un loc, si "La rascruce de vanturi", si "Pe aripile vantului"~unicul film pe care l-am vazut cu tata la gradina de vara de pe strada Eforie~ si Cuvantul.
Cu atata forta mi-a fluturat genele, pana n-am mai stiut daca's sprancene sau vreo trilogie a firului de par.
Noroc cu scutul de chimie a rimelului polonez, care nu numai ca nu mi le-au stricat, ba mi le-a ondulat de-a dreptul stilistic.
-Ce inseamna "poezia are un stil elegiac? intreba tanara fata ce pana atunci fusese alintata de colegii ei, baietii, cu diminutivul "maimutica".
-Nu stiu, tu stii? raspunse colegul glumet, dand mai departe dorinta de cunoastere celui de-al doilea.
-Nu stiu nici eu, cred ca este un stil de poezie.
-Ha, ha, asta e ca si cum te invarti in jurul cozii, rasera tinerii.
-Este foarte posibil sa insemne "trist", le-am spus.
-Da?
-Da, are Jethro Tull o melodie cu titlul acesta. De la el stiu.
-Da? Multumim!
-Se verifica? i-am intrebat.
-Da, zise "maimutica".
-Traiasca you tube-ul! am decretat zambind, spre veselia elevilor. Desi, am continuat, am fost si la concert. Asadar e bine sa invatati sa cunoasteti si sa alegeti ceea ce este cu adevarat important.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Nimeni, nimic, nicăieri, niciodată

Hi :)

Duminica